Aegon România a înregistrat o creștere de 8,2% în primul semestru din 2022

Just another WordPress site

Aegon România a înregistrat o creștere de 8,2% în primul semestru din 2022

  • Aegon România a încheiat S1 2022 cu o creștere de 8,2% a primelor brute subscrise, comparativ cu S1 2021
  • Compania se menține în top 7 companii de asigurări de viață, cu o cotă de piață de 4,3%
  • Creșterea este datorată preocupării tot mai mari a românilor pentru sănătatea lor, precum și pentru soluții de protecție în caz de neprevăzut
  • Rezervele financiare în caz de neprevăzut sunt principalul motiv pentru care românii aleg să se asigure

Cluj-Napoca, 31 octombrie 2022. Primul semestru al acestui an a venit cu o creștere de 8,2% a primelor brute subscrise (PBS) înregistrate de compania de asigurări de viață Aegon România, comparativ cu primul semestru al anului trecut. Cu un volum de 76,7 milioane de lei al PBS în S1 2022 (vs. 70,4 milioane de lei în S1 2021), compania se menține în top 7 companii de asigurări de viață, cu o cotă de piață de 4,3%.
Această creștere este în linie cu evoluția pieței locale de asigurări și vine să confirme că românii sunt tot mai prevăzători și caută soluții de asigurare pentru a-și proteja familiile. Rezultatele pozitive sunt determinate și de perioada complicată prin care trecem, marcată de două crize care s-au suprapus (n.r. pandemia și războiul din Ucraina), context care i-a făcut pe români să devină mai preocupați pentru siguranța și sănătatea lor, precum și pentru soluții de protecție în caz de neprevăzut.


Chiar dacă nu mai este atât de prezentă, pandemia și urmările ei încă se resimt și se reflectă în interesul manifestat pentru asigurările cu componentă de sănătate, care au avut creșteri semnificative în prima jumătate a acestui an, comparativ cu anul trecut. Clienții Aegon au căutat în special soluții de a doua opinie medicală pentru a avea siguranța unui diagnostic corect, dar și planuri de protecție în caz de boli grave sau sprijin financiar în caz de spitalizare din accident sau boală. Aceste soluții au ajuns aproape de oameni prin influența brokerilor, care le pot oferi și consultanța necesară în alegerea celor mai potrivite planuri de siguranță.
Tot pe partea de trenduri, conform unui studiu intern care a vizat motivele principale pentru care oamenii aleg să încheie o asigurare de viață, compania a observat un focus mai mare îndreptat spre protecția financiară în caz de neprevăzut, acesta fiind răspunsul oferit de peste 50% dintre clienți. În același timp însă, aproape la fel de importante sunt și evenimentele pe care le pot planifica, 37% dintre clienți declarând că au ales să încheie o asigurare pentru viitorul copiilor, pentru a-i susține financiar în perioada studiilor sau pentru a le oferi un start mai bun în viață.

Este îmbucurător să vedem că oamenii sunt mai prevăzători, caută soluții și vor să aibă un scut de protecție în caz de neprevăzut pentru că, nu-i așa, trecem prin momente complicate. Chiar dacă pandemia nu mai este atât de prezentă, preocuparea pentru sănătate rămâne ridicată, lucru care s-a reflectat și în rezultatele noastre din prima jumătate a acestui an. Pe de altă parte, observăm că nu sunt puțini nici cei care se uită cu optimism spre ziua de mâine și aleg să se asigure pentru evenimentele planificate din viața lor precum studiile și viitorul copiilor. Le mulțumim tuturor celor care au ales să aibă încredere în noi, dar și partenerilor noștri, fără de care nu am reuși să aducem aceste soluții atât de aproape de români”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

No Comments

Add your comment