Clienții ING au economisit cu 43% mai mult în 2023 față de 2022. Pentru a încuraja gestionarea responsabilă a bugetului lunar, ING lansează Statistici în Home’Bank

Just another WordPress site

Clienții ING au economisit cu 43% mai mult în 2023 față de 2022. Pentru a încuraja gestionarea responsabilă a bugetului lunar, ING lansează Statistici în Home’Bank

ING lansează Statistici, un instrument din Home’Bank, relevant pentru clienți băncii, care le permite să urmărească și să analizeze mai bine cheltuielile lunare pe diferite categorii, precum și să gestioneze mai eficient bugetul personal sau cheltuielile comune.

Clienții vor putea vedea în aplicația bancară o imagine de ansamblu asupra cheltuielilor, a economiilor și investițiilor. Totodată, vor putea compara categoriile de cheltuieli de la lună la lună.

Statistici este una dintre cele mai cerute funcții de către clienți, din dorința de a urmări mai bine unde s-au dus banii lor, dar și un instrument relevant pentru a-și înțelege comportamentul financiar. Mai simplu spus, clienții pot fi de acum cu ochii pe toate conturile lor și își pot ține socoteala cheltuielilor, a sumelor economisite sau investite”. – Eleni Skoura, Head of Retail Banking, ING Bank România.

Fiecare plată și transfer efectuate cu cardul de debit sau credit vor apărea în una dintre cele 12 categorii: Investiții & Asigurări, Rată credite, Retrageri ATM, Servicii, Timp Liber & Educație, Transferuri, Taxe & Comisioane, Cumpărături, Transport, Călătorii, Utilități și Alte plăți.
În fiecare categorie, clienții vor găsi alte subcategorii pentru a-și grupa plățile cât mai specific. De exemplu, în categoria Cumpărături, au mai multe subcategorii (ex.: Fashion și Sport), pentru diferențierea tipurilor de cheltuieli realizate. Analizând toate aceste categorii, vor putea avea mai mult control asupra banilor lor.

„Observăm un interes crescut în rândul clienților noștri pentru economisire. Astfel, în 2023, aceștia au economisit, în medie, cu 43% mai mult decât în 2022. În ceea ce privește depozitele la termen, creșterile sunt semnificative pentru toate categoriile de vârstă: de 88% la cei cu vârste între 34-45 de ani, care au generat și cele mai mari volume, dar și creșteri de peste 100% pentru categoriile de peste 45 de ani. Tendințele sunt vizibile și în rândul clienților mai tineri: creștere de 98% pentru categoria 26-35 de ani și de 81% pentru cei între 18-26 de ani.

Perioadele în care clienții au cheltuit cel mai mult au fost de Black Friday și de Crăciun, ceea ce arată preocuparea pentru oferte mai bune, pe care le ofeream deja și prin ING Bazar, așadar Statistici vine acum ca o componentă complementară grozavă în strategia noastră de lifestyle banking. Cu ajutorul noului instrument, își vor da da seama care sunt perioadele cu cheltuieli mai mari și asta îi va ajuta să se încadreze eficient în bugetele lunar”. – a completat Eleni Skoura.

Instrumentul Statistici se regăsește în secțiunea Rapoarte din Home’Bank.

Mai multe detalii despre Statistici și alte instrumente relevante din Home’Bank aici: https://ing.ro/persoane-fizice/internet-banking/homebank

Pentru mai multe detalii:

ING  

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.  

Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking. 

Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.  

No Comments

Add your comment