Xiaomi susține competiția “Red Bull Can You Make It?” în rolul de partener global, România este reprezentată de Iustin Petrescu
București, 22 mai 2024 – Xiaomi anunță parteneriatul global cu ediția din 2024 a „Red Bull Can You Make It?”, care debutează în 21 mai și culminează la linia de sosire de la Berlin, în 28 mai, reunind căutători de aventură din întreaga lume într-o cursă de captivantă ce se desfășoară în Europa.
La ediția din acest an, România este reprezentată de Iustin Petrescu, parte din echipa Xiaomi WildCard CEE&Nordics.
„Red Bull Can You Make It?” plasează echipe de amatori de senzații tari într-o competiție unică în care trebuie să navigheze de la Copenagha la Berlin folosind doar cutii de Red Bull ca monedă, pentru a face schimb și a obține orice au nevoie, de la mâncare la cazare și transport, alături de colegii lor de echipă și smartphone-urile din seria Redmi Note 13. Pe parcursul călătoriei, participanții își vor documenta experiențele și vor valorifica capacitățile avansate ale seriei Redmi Note 13 pentru a finaliza o serie de provocări.
Campania va include patru echipe Xiaomi WildCard, fiecare dintre ele cuprinzând trei influenceri din diverse regiuni:
- Western Europe | “Endurance All Stars”:Rick Azas, Alfonso Santaella, brazocrew din Germania, Spania și Italia
- CEE & Nordics | “The Pro Photographers”:Ivan Magla, Iustin Petrescu, Daniel Rykr din Croația, România și Cehia
- Middle East | “The Iconics”:Fatih Yasin, Bilal Hanci, Atakan Özyurt din Turcia
- Africa | “The Hyper Chargers”:Christine Nagy Adel Sadek, Andrew Wadid, Craig Graham Howes din Egipt și Africa de Sud
Aceste echipe vor demonstra spiritul Xiaomi și vor evidenția caracteristicile seriei Redmi Note 13, prezentând camera impresionantă de 200 MP prin crearea de conținut atractiv. În plus, HyperCharge de 120 W și rating-ul IP68 vor fi evidențiate, pe măsura ce fiecare influencer folosește dispozitivele pentru a face față diferitelor provocări de-a lungul cursei.
„Suntem încântați să ne unim forțele cu Red Bull Can You Make It? pentru acest eveniment unic”, a declarat Daniel Desjarlais, Director de Comunicare al Xiaomi International. „Red Bull Can You Make It? întruchipează spiritul de aventură, rezistență și inovație care se aliniază cu misiunea Xiaomi de a inspira și motiva tinerii din întreaga lume. Abia așteptăm să vedem cum echipele folosesc smartphone-urile noastre din seria Redmi Note 13 pentru a depăși provocările și împărtăși poveștile lor incredibile”.
Utilizatorii pot urmări călătoria echipelor WildCard și vedea cum utilizează seria Redmi Note 13.
Mai multe informații sunt disponibile pe website și canalele de Social Media ale Xiaomi.
Despre Xiaomi Corporation
Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe piața principală a Bursei de Valori din Hong Kong la data de 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și de producție inteligentă, cu smartphone-uri și dispozitive inteligente conectate printr-o platformă Internet of Things (IoT) ca element central.
Pornind de la viziunea „Make friends with users and be the coolest company in the users’ hearts”, Xiaomi urmărește continuu inovația, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește constant produse uimitoare cu prețuri oneste, pentru a le permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.
Xiaomi este una dintre companiile de top producătoare de smartphone-uri, cu livrări globale de smartphone-uri care se clasează printre primele trei, iar numărul lunar mediu de utilizatori activi la nivel global (inclusiv smartphone-uri și tablete) a ajuns la 641,2 milioane în decembrie 2023. De asemenea, compania a dezvoltat platforma de consum AIoT (AI+IoT) lider mondial, atingând aproximativ 739,7 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) la 31 decembrie 2023. În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistem inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile. Xiaomi se concentrează întotdeauna pe aspectul uman și se angajează să ofere experiențe cuprinzătoare și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al cincilea an consecutiv, clasându-se pe locul 360.
Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.
Mai multe informații despre Xiaomi sunt disponibile pe https://www.mi.com/global/discover/newsroom.
Actualizările despre Xiaomi România pot fi urmărite pe Facebook, Instagram și Youtube.
No Comments