SURVIVE THE GAME: RAZER INTRODUCE COLECȚIA RAZER | SQUID GAME

Just another WordPress site

SURVIVE THE GAME: RAZER INTRODUCE COLECȚIA RAZER | SQUID GAME

WHO: Razer, brandul lider la nivel global de lifestyle pentru gameri.

WHAT: Razer introduce colecția Razer | Squid Game, inspirată de provocările captivante și de estetica uimitoare ale fenomenului global. Această serie în ediție limitată integrează hardware-ul performant de ultimă generație Razer cu emoțiile viscerale și imaginile iconice ale serialului Netflix, Squid Game. Gamerii sunt invitați să concureze și să cucerească.

Produsele disponibile includ:

  1. Razer Orochi V2 – Squid Game Edition:

Proiectat pentru precizie maximă și portabilitate, Orochi V2 este un dispozitiv ușor, dar puternic, perfect pentru gaming. Inspirat de intensitatea competiției din Squid, acest mouse este perfect pentru gamerii pentru care fiecare milisecundă contează.

  1. Razer Orochi V2 Interchangeable Top Shells – Squid Game Edition:

Adaptează-te și învinge cu carcase personalizate care pot fi schimbate și care captează esența supraviețuirii și a strategiei, elemente cheie care definesc saga Squid Game.

  1. Razer Gigantus V2 în mărimea M, L și XXL – Squid Game Edition:

Domină terenul de joc cu un mouse pad care oferă gamerilor control superior și spațiu generos, asigurând că fiecare mișcare este calculată, la fel ca jocurile strategice din Squid Game.

  1. Carcase de Telefon Razer: Lite și Tough – Squid Game Edition:

Protejează-ți dispozitivele cu designuri inspirate de imagistica impresionantă din Squid Game, pregătite pentru provocările zilnice. Carcasa Lite oferă un strat subtil de protecție, în timp ce carcasa Tough este pregătită pentru gamerii care înfruntă provocările din plin.

Pentru mai multe informații, vizitează Razer.com.

WHY: Această colecție exclusivă îmbină suspansul captivant al serialului Squid Game cu inovația Razer în tehnologia de gaming, prin care invită fanii să se cufunde în miza ridicată a jocului. Această colaborare îmbogățește tradiția Razer de a crea conexiuni unice cu francize de divertisment îndrăgite.

WHEN:  Disponibil începând cu 20 decembrie 2024.

WHERE:  Disponibil exclusiv pe Razer.com

PRICE: Razer Orochi V2 – Squid Game Edition:   US$89.99

Razer Orochi V2 Top Shells – Squid Game Edition: US$19.99

Razer Gigantus V2 în mărimea M – Squid Game Edition: US$39.99
Razer Gigantus V2 în mărimea L – Squid Game Edition: US$44.99

Razer Gigantus V2 în mărimea XXL – Squid Game Edition: US$59.99

Carcase de Telefon Razer: Lite – Squid Game Edition:               US$44.99

Carcase de Telefon Razer: Tough – Squid Game Edition:               US$49.99

ASSETS: Descarcă de aici.

# # #

 

ABOUT RAZER

Razer™ este brandul de lifestyle lider mondial For Gamers. By Gamers.

Sigla cu șarpele cu trei capete a Razer este unul dintre cele mai recunoscute logo-uri în comunitățile globale de gaming și esports. Cu o bază de fani care se întinde pe fiecare continent, compania a proiectat și construit cel mai mare ecosistem din lume, orientat către gameri, care cuprinde hardware, software și alte servicii.

Hardware-ul premiat de la Razer include periferice de gaming de înaltă performanță și laptopuri pentru gaming Blade.

Pachetul software Razer, care constă în Razer Chroma RGB, Razer Synapse și altele, se bucură de peste 200 de milioane de utilizatori, oferind personalizare, efecte de iluminare și optimizare.

Razer oferă, de asemenea, servicii de plată pentru gameri, tineri, millennials și generația Z, prin Razer Gold, unul dintre cele mai mari servicii de plată pentru jocuri din lume cu peste 50.000 de jocuri și Razer Silver, programul de premii asociat.

Razer se dedică unui viitor durabil și își asumă responsabilitatea prin mișcarea #GoGreenWithRazer – planul de acțiune pe 10 ani care vizează minimizarea impactului asupra mediului prin diverse inițiative.

Fondat în 2005, Razer are sediul central dual în Irvine, California și Singapore, cu sedii regionale în Hamburg și Shanghai și 19 birouri la nivel Mondial.

 

Razer For Gamers. By Gamers.

press.razer.com

# # #

 

No Comments

Add your comment