Rebranding: Motion Vision Communication devine SCREENYO COMMUNICATION
După o călătorie de peste 1.000.000 de km parcurși pentru a promova mesaje publicitare prin OOH-Mobil pentru sute de clienți, de la începuturi și până în prezent, Motion Vision Communication își anunță rebrandingul, decizie ce presupune nu numai schimbarea numelui companiei în SCREENYO COMMUNICATION, ci și o abordare digitalizată pentru întreg business-ul.
Ideală pentru lansări de branduri, deschideri de magazine, promoții, campanii de angajare atât în urbanul mic, cât și în rural, publicitatea stradală mobilă se bucură de o popularitate crescută. Printre avantajele promovării prin intermediul OOH-ului Mobil se numără flexibilitatea acestui canal, prin expunerea în proximitatea punctului de interes, rapiditatea cu care se poate demara o campanie și mobilitatea canalului, atât din punct de vedere al arealului în care are loc expunerea, cât și din punct de vedere al consumatorului expus mesajului a cărui atenție este captată de panoul ce îi tranzitează câmpul vizual, scorând mult mai bine acest tip de promovare față de cea cu expunere outdoor în punct fix.
”Mi-a plăcut să urmez drumul inovației, astfel că am în palmares vreo 15 brevete, iar brevetul de remorcă publicitară ce a stat la baza construirii serviciului de OOH-mobil, nu este neaparat dintre cele mai complexe, dar cu toate acestea mi-a adus cele mai multe satisfacții profesionale. De-a lungul timpului, echipajele noastre au fost ˂˂ botezate ˃˃ în moduri extrem de pitorești: remorcuțe, căruțici, trăsurici, mașini urlătoare, dar și în varianta upgradată: mobile van, OOH cruise. Ca fondator al MVcom, consider că este momentul unui rebranding, sub numele de SCREENYO, deoarece este nevoie de un nume cu rezonanță modernă, relevant pentru noua generație de manageri decidenți ai industriei.” a punctat Marian Costache, Managing Partner SCREENYO COMMUNICATION.
Într-o lume în care suntem bombardați cu stimuli din toate direcțiile, marketingul inteligent folosește fiecare ocazie pentru a provoca o reacție emoțională consumatorului. Mereu în mișcare, consumatorul de astăzi procesează informația on-the-go. Unul din principalele atuuri ale OOH-ului mobil este flexibilitatea acestui mediu de comunicare, ceea ce îl face să fie un veteran în planurile de media. Oportunitatea transmiterii mesajelor pe principiul proximității a rămas un must-have, în planurile de comunicare ale multor branduri, dovedindu-și eficiența în timp. Există o piață în expansiune pentru acest serviciu, iar contextul creșterii atenției și în afara orașelor mari, către urbanul mediu-mic și chiar rural a deschis noi drumuri de explorare pentru OOH-ul mobil, fie că vorbim de campanii din zona de retail, campanii de brand sau chiar de HR. Următorul pas în evoluția acestui mediu de comunicare este, fără doar și poate, cel al digitalizării, ceea ce se reflectă și în alegerea noului nume de brand, ca o asumare a acestei noi componente.
”Am încercat mereu să fim atenți și deschiși la cerințele și deprinderile consumatorilor, astfel că accesorizarea cu display-uri digitale, controlabile de la distanță, a echipajelor de OOH-mobil deja monitorizate GPS, e un deziderat pe care îl urmărim de câțiva ani. Am pus bazele ancorării noastre la acest trend și suntem în plin proces de dezvoltare atât din punct de vedere tehnic, cât și din punct de vedere al modului de interacțiune și vânzare al spatiului media. Nevoia unui rebranding s-a integrat natural în procesul nostru de redefinire a ariilor de business și upgradare a activității. În prezent, în cadrul diviziei OOH-mobil, locomotiva business-ului SCREENYO, dezvoltăm inclusiv un configurator de campanii cu ajutorul căruia clienții noștri, vor putea să verifice în timp real opțiunile disponibile pentru orice zonă din țară, bugetul implicat și desigur, să aibă acces la ofertele speciale din anumite zone și/sau intervale de timp și mai avem în plan și alte elemente surprinzătoare pe care le vom comunica în perioada următoare.” a mai adăugat Marian Costache, Managing Partner SCREENYO COMMUNICATION.
No Comments