BITSoftware aniverseaza primii 30 de ani de succes
Echipa BITSoftware, pasionata de tehnologie, software si business, a urmarit constant perfectionarea, dezvoltarea si cresterea prin Inovatie si Schimbare.
Brasov, 23 noiembrie 2023 – BITSoftware, companie emblematica a domeniului IT&C din Romania, aniverseaza 30 de ani de la infiintare, o varsta matura pentru o organizatie ce a excelat permanent la capitolul inovare si responsabilitate in relatia cu partenerii de afaceri. Avand ca logotip ghinda, simbol al intelepciunii si longevitatii in mitologia greaca, echipa BITSoftware se identifica cu aceasta, in incercarea de a demonstra cele doua calitati fundamentale ale solutiilor sale.
„Inca de la stadiul de idee, BITSoftware si-a dorit sa fie o companie longeviva. Ne-am propus, la fel ca simbolul nostru, ghinda, sa prindem radacini in mediul de afaceri din Romania, sa crestem sanatos si sa fim un reper solid in domeniul IT&C. Am reusit acest lucru cu ajutorul unei echipe extraordinare, alaturi de parteneri si clienti care au apreciat dedicarea si profesionalismul nostru”, a declarat Remus Cazacu, Director General si fondator al BITSoftware.
Pornind de la dezvoltarea sistemului integrat Socrate, echipa BITSoftware si-a diversificat permanent portofoliul de produse, lansand ulterior primul sistem integrat ERP/CRM open source din Romania – SocrateOpen, apoi versiunea SocrateCloud, una dintre primele solutii care poate fi utilizata in cloudul privat sau public, o platforma deschisa si pentru partenerii de dezvoltare.
„Suntem pasionati de tehnologie si, in acelasi timp, suntem pasionati si de business. Imbinam tehnologia cu business-ul astfel incat sa aducem valoare clientilor nostri, iar cele peste 350 de povesti de succes ale acestora sunt de fapt povestea noastra, povestea BITSoftware. Le multumim clientilor si ne onoreaza ca fac parte din povestea noastra, una caracterizata de Schimbare si Inovare”, a adaugat Remus Cazacu.
„Privind retrospectiv, in 1993 am lansat primul ERP Socrate pe platforma Windows 95 pe vremea cand inca nu erau calculatoare cu Windows 95, din 1999 am promovat tehnologia BI, iar in 2003 am lansat primul ERP open source pe model SaaS (software as a service – inchiriere de servicii) si la jumatatea anului 2007 am decis sa migram in cloud, iar in 2012 am lansat primul ERP disponibil in cloud, in Romania, pe platforma Amazon. Ultimii 10 ani au fost dedicati inovarii in tehnologii web. Am avut curajul de a face Schimbarea bazandu-ne pe Inovare, iar acest lucru este in ADN-ul nostru”, a detaliat Directorul General si fondatorul BITSoftware.
Compania si-a castigat pozitia de furnizor preferat de solutii de business si ofera instrumente software care ajuta clientii sai sa faca mai usor transformarea digitala. Pe langa sistemul integrat Socrate, emblematic pentru companie, echipa de management a luat o serie de decizii strategice care au pozitionat mai bine compania in piata de solutii de business IT. Astfel, extinderea solutiilor pentru diverse domenii de activitate – distributie, logistica, FMCG, vinificatie, agricultura, retail, farma, servicii, constructii – a permis atat consolidarea pe piata locala, cat si extinderea pe piete internationale. Astfel au fost lansate succesiv SocrateBI – solutie de Business Intelligence dezvoltata pe platforma MicroStrategy, BPWise – solutie de planificare, analiza si consolidare financiara pentru companii mari, WiData – instrument inovativ de colectare a datelor si FluxVision – prima aplicatie de WMS (Warehouse Management System) pe infrastructura cloud, ambele dezvoltate pe platforma SocrateCloud in parteneriat cu Wisoft Professional Services, SocrateExpense – solutie mobila pentru deconturi de cheltuieli, SocrateWorkflow – solutia mobila pentru procesul de aprobare a documentelor, SocrateService – solutia mobila pentru reprezentantii de service, SocrateRM – solutia completa pentru managementul resurselor si al proiectelor.
Pe partea de agribusiness au fost dezvoltate parteneriate internationale, ca urmare a dezvoltarii unei solutii software dedicata managementului lucrarilor agricole in business-ul agricol, numit Field Book Agro Application (FBAA). Numarul de noi clienti si parteneriatul cu clientii existenti au fost consolidate prin dezvoltarea de functionalitati avansate pentru solutiile din portofoliu, precum si prin extinderea retelei de parteneri in Bulgaria si Republica Moldova si consolidarea parteneriatului cu Amazon prin certificari ale solutiilor cloud (Well Architected Framework).
Incepand cu anul 2022, BITSoftware a devenit parte a grupului Entersoft Grecia, anul 2023 aducand o schimbare importanta in pozitionarea companiei. BITSoftware a fuzionat, prin absorbtie, cu companiile Sinoptix si Entersoft Romania, subsidiara locala a Entersoft Grecia, devenind astfel unul dintre cei mai importanti furnizori de software de business din Romania. BITSoftware dispune de un portofoliu extins de produse, oferind solutii diverse, precum ERP, CRM, Retail, WMS, eInvoicing, Mobile SFA (Sales Force Automation), Mobile Service, Mobile MedRep, BI si alte solutii care satisfac cerintele atat la nivelul intregii companii, cat si la nivelul diferitelor departamente, acoperind aproape toate sectoarele de activitate.
„Cresterea noastra constanta, bazata pe competentele solide ale echipei si pe parteneriatele cu furnizori de tehnologie, lideri mondiali, ne-au dat siguranta, predictibilitate si flexibilitatea necesara pentru a trece fara emotii prin perioade mai delicate din punct de vedere macroeconomic,” a subliniat Remus Cazacu.
„Multumim partenerilor nostri pentru incredere si sustinere si, nu in ultimul rand, minunatei echipe BITSoftware pentru dedicare si initiativa,” a spus Remus Cazacu cu ocazia evenimentului aniversar.
In prezent, compania implementeaza o strategie pe termen mediu de crestere prin extinderea birourilor din Bucuresti si din alte orase din tara, alaturi de diversificarea retelei de parteneri si de extindere a echipei.
Pana in 2025, BITSoftware urmeaza sa-si asigure dezvoltarea atat prin cresteri organice, cat si prin alte achizitii, compatibile atat cu viziunea pe termen lung a companiei, cat si cu tipurile de produse specifice fiecareia dintre entitatile vizate. Totodata, strategia de dezvoltare pe termen lung vizeaza si extinderea functionalitatilor si a portofoliului de produse, care sa-i permita noului grup sa deserveasca si alte segmente de piata.
No Comments