Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale
- Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include echipamente de construcții, aer condiționat și instalații, cu 95%
- Clasamentul creșterilor este completat de Echipamente de birou (26,8%), Hrană și accesorii pentru animale (16,7%) și Mâncare și băuturi (8,2%)
- Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 110 de magazine online, din 17 categorii de comerț electronic
Timișoara, 9 mai 2024 – Luna care s-a încheiat cu Sărbătorile Pascale a adus magazinelor online cel mai mare plus de vânzări în categoria Hardware, ce include echipamente de construcții, aer condiționat și instalații, de 95%, potrivit unui studiu realizat de Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor.
„Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, care aproape s-a dublat. În plus, momentul investițiilor în casă s-a regăsit și în categoria Echipamente de birou, iar mulți utilizatori ai magazinelor online au profitat de sărbători pentru a-și face și mai bun locul în care lucrează de acasă”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
Topul creșterilor vânzărilor online înregistrate în luna care s-a încheiat de Paște este completat de Echipamente de birou (26,8%), Hrană și accesorii pentru animale (16,7%) și Mâncare și băuturi (8,2%).
Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.
Despre Aqurate
Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.
No Comments