Provocari pe care un specialist in promovare SEO te poate ajuta sa le depasesti
SEO poate fi caracterizat, scurt si la obiect, ca o disciplina usor de invatat, dar destul de greu de stapanit. Datorita primei parti, aproape toti cei care isi deschid o afacere in online vor dori sa se ocupe de promovare SEO pe cont propriu. Acesta nu este un lucru rau, evident – rau, in schimb, este atunci cand proprietarii de afaceri nu apeleaza la solutia potrivita pentru a depasi anumite provocari ale acestui domeniu.
Orice afacere, indiferent de nisa, va atinge etape in care promovarea SEO pe cont propriu nu va mai fi de ajuns – vei avea nevoie mai intai poate de un specialist SEO, iar mai apoi de o agentie sau chiar de un departament SEO dedicat, in-house.
Iata care sunt cateva dintre provocarile SEO pe care, de regula, nu le vei putea depasi de unul singur!
Schimbarile constante ale algoritmului Google
Anumite aspecte SEO functioneaza indiferent de schimbarile algoritmului Google – precum cercetarea cuvintelor cheie si optimizarea in baza acestora. Totusi, destul de multe aspecte, precum elemente la nivel de website sau modul in care acesta este structurat, pot depinde de actualizarile algoritmului.
Astfel, daca faci promovare SEO pe cont propriu, trebuie sa tii pasul cu acest algoritm – permanent. Vei ajunge in momentul in care aderarea la noile reglementari si indicatii este singurul lucru care va garanta dezvoltarea website-ului si afacerii tale din punct de vedere SEO. Daca nu poti tine pasul cu algoritmul, atunci ai nevoie de un specialist sau de o agentie!
Optimizarea vitezei de incarcare a website-ului
SEO, spre surprinderea multora, implica si o parte tehnica, anume gestionarea website-ului – rezolvarea erorilor, optimizarea vitezei de incarcare, optimizarea imaginilor si multe altele. Prin urmare, sa stii SEO inseamna sa stii si putin web design, chiar web development. In caz contrar, nu te vei putea ocupa de unul singur de erorile care apar de-a lungul timpului.
O agentie care ofera servicii de promovare SEO tine erorile sub control, dar cel mai important, garanteaza viteza de incarcare a fiecarei pagini din website.
Crearea de continut calitativ
Un element omis de multe persoane in ziua de astazi este continutul. Pentru a depasi competitia, nu este de ajuns sa pui la punct un magazin online si sa optimizezi paginile pe anumite cuvinte cheie. Trebuie sa iesi in evidenta – atat in fata clientilor, cat si in ochii motoarelor de cautare.
Pentru ambele entitati, autoritatea si credibilitatea sunt factori importanti. Ca magazin online la inceput de drum, nu prea te vei bucura de credibilitate, implicit nu vei ajunge atat de usor pe prima pagina Google. Poti schimba acest lucru daca pui la punct continut de calitate.
Articole de blog, dar si articole informationale si recenzii personalizate sunt modalitati bune de a-ti promova afacerea, dar mai ales de a oferi utilizatorilor informatiile de care au nevoie pentru a realiza o achizitie. Conform statisticilor, aproximativ 85% din utilizatori cumpara produse in baza informatiilor si descrierilor citite intr-un articol de blog!
Specialistii The Markers iti pot spune mai multe despre procesul de promovare SEO si ce implica acesta cu exactitate, inclusiv care sunt provocarile pe care le vei evita in totalitate! Alege sa te concentrezi pe alte elemente importante ale afacerii tale!
No Comments